sunnuntaina, heinäkuuta 2

A day in Kerava

Toi kännykkä on ihan sekaisin... Eilen otin paljon kuvia ja lähetin ne flickriin, mutta lähettikö puhelin ne? Ehei! Tai no kolme vikaa lähetti, mutta ne deletoin, kun ei ne oikein liittynyt päivään...

Ja eilen olimme rippijuhlissa Kuusankoskella (Kouvolan kupeessa) ja oltiin reissussa n. 10 h. Känny kaatui ainakin 25 (oikeasti!) kertaa reissun aikana, ja paras väite on, että olin eilen Joutsassa! Huomasin Lahden kohdalla, että gps väitää mun olevan Joutsassa... Näköjään toi mielellään väittää mun olevan kotona, jos ei oikeasti tajua missä olen, kun olen eilen ollut muka 20 h kotosalla... Mielenkiintoista ;) Täytyy ottaa huumorin kannalta.


The activitys that I had today: juhlahumua (10.2h). The cities that I visited today: Kerava (21.1h), Joutsa (0.6h), Kuusankoski (1.0h). The moods that I had today: happy (10.2h). The places that I stayed in today: Koti (19.8h).

Ei kommentteja: