maanantaina, joulukuuta 18

Pensseli ja kuppi

Olin n. kuukausi sitten anopin kanssa maalaamassa keramikkaa mukavassa paikassa, nimeltään Studiokahvila Pensseli ja kuppi.



Nyt sain vihdoin tekeleeni kotiin (jotta sitten voinkin pakata ne pukinkonttiin), aikaa kului, koska emme varta vasten lähteneet Helsinkiin tekemisiä hakemaan, vaan odotimme oikeaa tarvetta, palvelu siis ei ole hidasta, vaan me :).



Maalaaminen oli helppoa, ja mä en edes osaa piirtää. Siis värit olivat helppoja käyttää. Studiossa on studiomaksu, johon värit sisältyy. Samaan rahaan tuli siistit lasitukset ja poltot, astiat maksoi tietty erikseen.



Menen varmasti uudelleen, heti kun joku lähtee mun kanssa ja mulla onkin jo monia ideoita, mitä seuraavaksi tekisin! Toi orvokki on mun vakiokuvio keramiikassa ja neulahuovutuksessa ja pääsiäismunissa ja ja ja... Siellä oli myös hienoja valmiita sabluunoita, mutta oma mielikuvitus on valttia. Olen tyytyväinen. Eniten jännitin, kuinka tasaisia väreistä tulee, teko vaiheessa kaikki näytttää tasavärisiltä, mutta tasainen väripinta vaatii 3-4 värikerrosta.





Sain vihdoin koristeltua myös pari joulupalloa (aiemmin huovuttelemiani pallosia). Käytin siemenhelmiä, paljetteja ja lyhyitä askartelunuppineuloja.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lainasin tekstiä ja haasta sinut mukaan kirjailemaan omaa tarinaa..

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos tosi paljon enkeleistä, kummistakin! Ovat ihania ja päässeet perille ehjinä. Olipa jännittävää avata kuori sen jälkeen, kun olin tajunnut, keltä se on ;o)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää Joulua!!

Elina kirjoitti...

SUURKIITOS enkelipaketista! Aivan ihana yllätys, olin ihan ällikällä lyöty! Kaikki tulee taatusti käyttöön, aion heti tammikuussa opetella helmien pujottelua ja noihin enkelisilmukkamerkkeihin olen myös ihan rakastunut. :)

Iloista joulua ja onnellista uutta vuotta 2007!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kun kävit kertomassa huovutettujen pallojen "salat"!