sunnuntaina, tammikuuta 3

Tyynymies

Molemmilla pojilla on ollut sama ongelma: ihananrakas, turvatyyny on hajonnut. Tyynyn kanssa paitsi nukutaan myös leikitään ja sillä nuokutaan pitkin päivää ja jos tulee itku niin tyyny lohduttaa.

Juhon tyyny sai uudet kissapäälliset syksyllä 2007 Juhon ollessa 2v ja nyt Eerolla 2v hajosi puputyyny korjauskelvottomaksi, ja sitä on siis korjailtu jo useamman kerran.
Samaa kangasta ei ole löytynyt mistään. Mutta kaapista löytyi mun vanha essu, josta ei riittänyt päälliseksi asti kangasta, mutta sentään kaksi puputaloa siitä pystyi leikkaamaan. Ja lisäksi liimakangasta ja superpehmoista puuvillakangasta ja Eeron onnellisuus on taas taattu. Tein kaksi tyynyliinaa, jotta niitä voi pestä ilman kriisejä :)

4 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Mulla ja mun siskon huoneessa oli tuosta punaisesta pupukankaasta verhot ja lakanat, kun olimme lapsia. 70-luvulla :)

Mari kirjoitti...

Mulla ja mun siskon huoneessa oli tuosta punaisesta pupukankaasta verhot ja lakanat, kun olimme lapsia. 70-luvulla :)

Anonyymi kirjoitti...

Mainiota! Hyvä, kun keksit ratkaisun!! Ja Eero näyttää tosi onnelliselta uudenkin tyynyn kanssa <3

Hanttis

anna kirjoitti...

oi miten söpöinen ja ihana tyyny <3 ja ilmeisesti kovinkin mieluinen.