perjantaina, kesäkuuta 30

A day in Kerava

Nämä a day alkuiset postaukset ovat automaattisia, ja tulevat context watcher nimisen kännykkäsoftan kautta tänne. Pyrin näitä hieman inhimillistämään, jos vain ehdin / jaksan. äitä automaattisia postauksia tulee niin kauan kuin olen osallisena tutkimuksessa, eli varmaan kesän, eli olkaa kärsivällisiä. Tietenkin teen "oikeita" postauksia aina kun on jotain aihetta :).

The photos that I took today:
(09:58) Juho seisoskelee
Juho harjoittelee seisomista sohvalla

(13:11) Kahvilassa in Kerava
Kävimme äidit ja kummitädit ja kummipojat kahvilassa

(15:24) Nukahdus
Väsynyt rattailija kotimatkalla

(16:25) Vanha peittoni in Kerava (Koti)
Mun vanha vauvapeitto on uudelleen käytössä, mä rakastan tätä peittoa!

The cities that I visited today: Kerava (10.4h). The places that I stayed in today: Koti (8.0h).

Toi on mielenkiintoista, että olen ollut muka vain 10 h Keravalla, kun asun täällä, enkä ole muualla eilen ollut... ;) ja kotona olen ollut koko päivän, paitsi kaksi tuntia kaupoissa ja kahvilassa... Mutta kyllähän koneet tietää paremmin kuin minä :D. Täytyy vissiiin päivittää sijaintiani useammin, jotta känny ja gps tajuaa, että ai se on VIELÄKIN kotona. Kotiäiti ei ehkä ole universumin paras koehenkilö liikkumista seuraavalle datalle ;)

Ai niin, seuraava kirjaklubimme kirja on Will Fergusonin Onni TM.
Täytyy laittaa kuva tähän, jotta saan sen tonne sivuun, kun en ole mikään tekniikan ihmelapsi...

Ei kommentteja: