maanantaina, elokuuta 3

Tunnustusta

Oho, Sinikka oli blogissaan osoittanut minulle tämmöisen:Kiitos! Olen otettu!

Vaikeinta on pistää tämä eteenpäin vain muutamalle, seuraan niin monia blogeja...

No tässä kuitenkin hyvin epätieteellisesti valittuna tämän sekunnin mietinnällä viisi, joita stalkkaan:







ps. Olen ihan täpinöissäni ilmoittautunut mukaan Neuleretriittiin ( syyskuussa hämeessä) ja tänään sai ilmoittautua työpajoihin, ja pääsin mihin halusin. Olisipa jo syyskuun loppupuoli! Kaikesta näköjään voi iloita jo ennen aikojaan ;)

5 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta, olen mielissäni ja otettu!

anNu kirjoitti...

Samoin, kaunis kiitos tunnustuksesta! Lämmittää mieltä sekä olen myös otettu!

Soile kirjoitti...

Kiittää ja kumartaa!

Jules kirjoitti...

kiitti! Milloin seuraava ruskeidenneuleudenkerho kokoontuu...?

Vilma kirjoitti...

Kiitos kaunis tunnustuksesta! Oli kiva palata koneelle lomareissulta, kun oli tämä odottamassa. <3