keskiviikkona, huhtikuuta 19

Liplatusta

Eli clapotikseni edistyy. Olen puolessa välissä (lue: lankaa on enää puolet jäljellä...eli 150 g) ja huivia alkaa jo hahmottaa. Kuvat on otettu pari päivää sitten, eli oikeasti olen pidemmällä. Lankana on Novitan raitalanka, jossa on keltaista ja oranssia ja pinkkiä. Raidat seikkailevat laidasta toiseen, osassa huivia on keltasta ja oranssia, osassa pinkkiä ja oranssia ja osassa kaikkia värejä, siirtymät johtuvat silmukoiden kaventeluista ja lisäyksistä. Kuvasin myös laiskan-miehen-silmukkamerkkini eli helmet, joilla merkkaan clapotiksen langankierrot.
Eilen ostettiin Juholle aikas päheet aurinkolasit :). Ne on oikein optikkoliikeestä, ja makso vaan 10€! Aurinko saattaa meinaan joskus paistaa täälläkin, vaikkei siihen aina jaksakaan uskoa...
Mä sain tänään 6. postcrossing korttini, arvatkaas mistä?! No tietty from Netherlands! Siis käsittämätöntä! Mun 6. kortista 5. on Alankomaista!!!!!!!!!! Miksi?! Ihan kiva maa, mutta kun tahtoo jo saada uusia postimerkkejä :). Siis nämä molemmat kortit on Alankomaista, toi itse tehty on tosi hieno! Tykkään tosta kuumailmapallostakin, mun haaveena on joskus päästä kuumailmapallolennolle.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tulin tekemään taustatutkimusta ;)

Ja kyllä kannatti, täällähän oli vaikka mitä ideanlähteitä :) Potterismista kuumailmapalloihin, kyllä lähtee =)

Mutta palaillaan asiaan. Hienoja juttuja olet tehnyt!