torstaina, huhtikuuta 10

Happy-happy-joy-joy!

Tilasin sitten eilen itselleni tällaisen,kuva lainattu suoraan valmistajan sivuilta, eikö olekin mahtava! Louet S10. Sain ison sponsoroinnin äidiltäni, ja kohta olen modernin rukin onnellinen omistaja! Kiitos äiti! Muuten mulla ei olisi ikinä ollut varaa ostaa itselleni rukkia. Ja lisärullaa, ja karstoja ja ja ja.... :)

Nykyinen rukkini viskoo nyörin pois noin joka neljännellä polkaisulla, joten on kuin opettelisi ajamaan autoa ladalla, joka sammuu joka risteykseen... Eli perintökalu pääsee koriste-esineeksi ja uusi käyttöön paremmin soveltuva kehruu hommiin.

Mutta kuinka voisin saada toimitusajan kulumaan nopeammin?!?!?!

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

Onnittelut uudelle rukille ja sen omistajalle! Minä olen ollut ostokseeni vallan tyytyväinen ja kovasti olen suunnitellut ostavani lisärullia ja isomman lazy katen.